abergvall

Ny månad, nya tag eller något

Publicerad 2014-02-02 14:52:44 i Allmänt

Eftersom att januari var en riktig jävla skitmånad så tänkte jag som "börja om" nu (klyshé). 
Annars då? Livet är lite på topp, körkortet är så nära att jag nästan kan ta på det, jag har underbara vänner och känner mig otroligt säker på mig själv (ibland xD). Nää men det är lite så, jag känner mig lycklig och "fri", trots att jag har gjort många dåliga beslut den senaste tiden så har jag ingen ångest och lever lite i nuet lix.
 
 
I helgen vart det i alla fall en två dagars, verkar nästan som att jag trivs i Västernorrland, haha... Nä men började i Sundsvall i fredags och hade en fin kväll med fint folk, och igår vart det en liten impulstripp till Sollefteå igen. Lite skönt att vara i städer där ingen känner än, man känner sig så "mystisk" höhö... 
Nu är jag i alla fall hemma i Döviken och mår relativt bra, funderar och funderar på om jag ska åka in idag eller imorgon.. Hmm, alla dessa svåra beslut alltså.. 
 
Har ju även hunnit pierca mig lite sen sist, första veckan var en riktig pest men nu är det mest skönt, höhö. Tungan är inte svullen längre och naveln gör bara ont ibland!
 
Xoxo
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela