abergvall

We are right where we should be

Publicerad 2014-02-04 17:09:16 i Allmänt

Tog mig inte upp särskilt tidigt alls imorse eftersom att jag vaknade med ett rejält tungt huvud och en hals som gjorde så ont att jag bara ville gråta.

Tog mig upp vid tio i alla fall och gjorde en par körkortstester innan jag började fixa mig. Linn hade varit hos tandläkaren så hon kom hit runt tolv och påminde mig om att vi börjar 13:45, jag som tänkte gå på skola 12:25, tur att hon kom! Haha

Nu sitter jag och läser körkortsboken och pluggar lite, antar att det är hur mina kvällar kommer se ut den här veckan. Kanske hinner klämma in lite gos med brudarna också!

Xoxo
Pimpish in the lägenhetoz

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela