abergvall

Så jag skrattar idag

Publicerad 2014-07-10 23:35:00 i Allmänt

Nu mina vänner är det nära att jag kan komma igång med bloggningen igen, ska nämligen till stan imorgon och köpa en telefon bara det finns på lager! Wihoo
 
I fredags var jag till veterinären med Zakken och tog vaccin, när vi väntade på vår tur ringde min telefon och helt plötsligt hade jag ett jobb. Haha, så numer jobbar jag på museumet i Krångede. Har jobbat från i lördags tills idag. Nu är jag ledig imorron och sen jobbar jag lördag igen. Skönt att ha något att göra på dagarna och bra med cash. 
 
Förutom att jobba har jag hunnit varit chaufför till Stromboli i lördags, spontan och mysig kväll. Dansade till och med en par danser, utan kunskap och takt men det var som gosigt ändå, min beskrivning på dans var typ "gå runt och kramas till musik", hehe!
Kom hem alldeles försent på söndag morgon vilket resulterade i en trött arbetare på söndagen, men det gick bra ändå!
Har även hunnit bada lite med Zakke, grabben älskar att bada! Har faktiskt doppat mig jag med. Vet inte riktigt vad som hänt med mig, bada och dansa, inte riktigt min stil alltså!
 
Förhoppningsvis sista bildlösa inlägget
Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela