abergvall

Somebody that I never thought that I would be

Publicerad 2014-03-27 12:26:01 i Allmänt

Kaos längesen igen.. Hänt rätt mycket, men ändå inget speciellt. Höhö
Förra veckan bodde jag som sagt var i Selet mån-ons, så skönt att vara hemma ett tag, älskade by. Vädret var carzie, nån dag var det snöstorm medan det nån dag var strålande sol och kanonväder. 
Helgen vart relativit lugn, hade gäster långt in på nätterna tyyp.
 
I förrgår kom mamma och pappa hem, woop! Idag har jag blivit sjukis, förkyld som en liten sate så jag beslutade att vara hemma tors-fre för att inte smitta barnen osv. Ska dock iväg och kolla på 9:ornas musikal ikväll med Linn. Men annars ska jag bara vila och ta det lugnt.
 
Xoxo
 
Fin morgon på Selsålanne
 
Promenad med Tarre å Rebecka i Bispas
 
Spel osv med fina vänner
 
 
Heheh! Fick ett jättefint armband av mami och sprit av pappa, han är ju som kung hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela