abergvall

5/1-2016

Publicerad 2016-01-06 01:35:39 i Allmänt

Igårkväll (måndag) var jag över till Linn på några fler groggar, var skapligt gäng för att vara en måndag och det var ju trevligt :-) åkte lite bil och sen nattade vi vid 3 tror jag.
Idag har jag haft sovmorgon och sedan varit med Linn och Anneli. Åt middag på Vikbäcken och sen åkte jag till Selet för att ställa in min bil över natten, imorgon ska vi kika på motorvärmarn. Vore ju som trevligt om den funkar nu när det är -24 och ska bli ännu kallare och jag dessutom ska jobba på torsdag. 
Sen åkte jag iallafall hem på Hammarn en stund. Sen vart jag bortbjuden på surr och drinkar och det tackar man ju inte nej till, men nu är det iallafall sovdags i en nygamal säng, skönt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela