abergvall

10/1-2016

Publicerad 2016-01-10 18:10:57 i Allmänt

I torsdags jobbade jag min första dag i stugun igen, kändes helt ok! I fredags hade jag Zakkesson hela dagen då det var kallt och han inte kan vara inne själv. På fredagkvällen hade jag inget bättre för mig sån då var jag chaufför åt nå grabbar i Sollefteå, det var rätt mysigt! Kom dock hem lite väl sent men vad gör de om hundra år. Igår hade jag en slödag med Linn, sen drack vi grogg och åkte runt på lite ställen. Lyckades glida på knäna ner för en trapp så dom gör rätt ont idag och det har även huvudet gjort. Så jag har haft en vilodag helt enkelt. Nu väntar jag på att pappa ska komma och plocka upp mig så ska vi åka till Selet så jag antingen kan hämta i40 eller sova där. På tisdag ska dom sätta in en ny motorvärmare i min bil, skööönt! Saknar den faktiskt, är ju som det bästa som finns att få åka sin egen bil.





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela