abergvall

13/1-2016

Publicerad 2016-01-13 19:26:21 i Allmänt

Har varit helt slut efter att jag jobbat mina första dagar och många tankar har snurrat i huvudet. Bodde iallafall hemma i Selet sön-tis, och på dom dagarna har det hunnit kommit massvis med snö. Igår var min bil hos Urban på morgonen och fick en ny motorvärmare. Efter jobbet åkte jag hem, hängde med Linn och Anneli en stund innan jag slocknade. När jag kom ut imorse hade inte motorvärmaren funkat och mätaren visade -17... Knackade igång en kall bil och for på jobbet, pratade med pappa och vi bestämde att jag skulle ställa den på stolpen där och kolla om den funkade där... Det gjorde den inte så fick kallstarta den yttligare en gång och åka och lämna den hos mamma och pappa.

Sen åt jag middag där och tog mammas bil hem. Ikväll ska jag duscha och bädda rent. Ska bli otroligt skönt att sova då jag varit trött hela dagen.
Bajsbil❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela