abergvall

nittioett

Publicerad 2011-12-19 20:21:29 i Allmänt

Det gick faktiskt ganska bra i Sundsvall i lördags. Var där från åtta på morgonen till sex på kvällen. Hann få åt mig lite smågrejjer som dock var behövliga.

Igår (söndag) så tog jag en liten sovmorgon och åt sedan frukost tillsammans med mamma och pappa. Sedan kom tanja, thomas och marina på besök en sväng. Vi fikade och tanja hjälpte mig lite med en skoluppgift. Efter det så klädde jag på mig och for iväg med Sabina till Selet.
I Selet så slet vi (läs: sabina, jag gjorde fin jobbet som att hälla i bensin i tändstiften osv.) ordentligt för att få igång min lilla älskling. Efter ett bra tag tog den i alla fall och vråla igång (VÄRLDENS BÄSTA LJUD OCH LUKT!). Så jag och Sabina tog en tur och for och lekte lite. När vi kom hem på gårn igen bjöd farmor på go middag! Tackar!
Kan berätta att det var en lycklig tjej som satte sig i bilen på vägen hem. Så nu har jag tillfredställt högertummen (misstolka inte tack) så jag kanske överlever veckan.

Veckan har dock inte börjat särskilt bra... Har glömt halva mitt liv hemma, dvs: datorväskan (har dock datorn med mig?) till skoldatorn, laddaren till skoldatorn, astmamedicinen, hostmedicinen, stadsbusskortet och ett papper med uppgifter som ska vara klara på onsdag? Blir man nå less älle?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela