abergvall

nittionio

Publicerad 2011-12-23 21:12:30 i Allmänt

Klarade av hela min lista idag i alla fall! Det var riktigt skönt när allt var gjort.

Just nu sitter jag, mamma och pappa och kollar på Bingolottos Uppesittarkväll. Otroligt dryg! Vill ju bara spela bingo och vinna saker (mahaha). Antar att jag får stå ut med att kolla på Lotta Engberg och den där andra jobbiga killen tills jag har vunnit, och vinner jag inte då ska jag ta en långpromenad med min älskade hund, duscha och sedan sova.
OM jag vinner ska jag kolla på hela programmet och ta en lagom promenad med min älskade hund och sedan duscha och hoppa i säng.

Börjar morgondagen (som tydligen är julafton??) med att käka lite frukost med mamma och pappa, sen far vi till selet för att mysa med Farmo&Farfar och jag ska passa på att rasta skotern lite! L Ä N G T A R

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela