abergvall

femtiofyra

Publicerad 2011-11-17 22:06:31 i Allmänt

Var till homopatdoktorn idag med min vovve, det gick fint. Han fick lite medicin och så, men kommer bli bra. Efter att jag o pappa varit där for vi och handlade på coop. Sen var vi tvugna att fara ut till spikbodarna och rasta hunden eftersom att vi inte hade några bajspåsar, men det gick ju bra det med.
Efter det for vi till lägenheten och väntade där tills klockan 16:30 kanske, då for vi ner på utvecklingssamtal.
Måste helt ärligt säga att det var det längsta och mest komplicerade samtalet jag någonsin varit på. Men jag överlevde i alla fall.

Efter utvecklingssamtalet skjutsade pappa mig hit till Körfältet och jag satte igång och diska. Sen lagade jag mat åt mig och Agnes (Kyckling-och-pasta-sallad). Göttkorv! Vi käkade framför en film och har sedan nördat lite Guitar Hero.


Nu verkar det som att det är sovdags för min sambo. Själv ska jag dricka upp koppen med teét, tvätta ansiktet, borsta tänderna, läsa några bloggar och kolla facebook. Är inte speciellt trött så kanske att jag tar och slår på en film på låg volym också.
Aja, vi hörs pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela