abergvall

femton

Publicerad 2011-10-27 08:31:14 i Allmänt

Åkte hem till dövika igår för att passa hunden. Så kom väl hem runt sex, tog in hunden, käkade varma mackor, gick ut och gick med hunden, duschade, drack te och sov. Ganska skönt att komma hem ändå.

Min buss gick dock 06:45 imorse och då låg jag och sussade så fint. Somnade nämligen om efter larmet.
Pappa ringde och väckte mig runt 07:30 och då kom jag på att jag hade försovit mig. Insåg att nästa buss gick 08:10, dock hade jg hunnit till den men jag har sjukt ont i halsen och det spöregnar ute.

Så kort sagt blev jag hemma idag, men far nog till stan ikväll iaf :) puss

Jag älskar och saknar er så otroligt mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela