abergvall

Röja alla stränder, pissa i alla gränder, sen skrika "SVERIGE ÄR BÄST AV ALLA LÄNDER"

Publicerad 2012-08-29 21:33:36 i Allmänt

Åh, jag hatar alla sånna här "första veckan"-veckor, man gör aldrig något vettigt och det känns alltid lika meningslöst att var på skolan över huvudtaget.... Idag har vi bara fyllt i lite olika papper, lyssnat på min mentors (rätt så onödiga) information och lekt sånna här värdelösa lekar som ingen tar på allvar. 
 
Slutade i alla fall runt ett, gick ner på stan och köpte lite småsaker innan jag gick hem och tog en powernap. När klockan var runt fem ringde Sabina och frågade om jag ville käka med henne, så vi gick och åt TexMex-tallrik på stan och sen satt vi och drack kaffe ett bra tag, sådär lagomt spontant och jättemysigt! 
Nu har jag precis gjort lite fruktsallad (är dock alldeles för mätt för att äta den nu, men känner jag mig själv rätt så kommer jag bli sugen på något om typ en halvtimme) och ska slå på en film. 
Vet inte riktigt vad jag skulle göra utan min fina lur, känns som att jag har den tryckt mot örat hela tiden nowadays.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela