abergvall

etthundrafemtioett

Publicerad 2012-02-01 15:57:36 i Allmänt

Efter en ganska så intressant och lite dryg dag har jag nu kommit hem och börjat ladda inför tvättiden. Började med att gå till skolan i ungefär tjugo minuter sen gick jag för att kolla synen. Synen var inte helt ok, så jag ska tillbaka imorgon och lins-träna.
Efter synundersökningen gick jag tillbaka till skolan. Min klass hade då redan börjat med en föreläsning och som jag förstod det var det fullt i aulan, så jag satt utanför och pillade med telefonen i en timme (såg säkert helt forever alone ut).
Sen var det dags för en lite "mässa" eller vad man ska säga, gick i alla fall dit snackade lite med mässfolket och sen bestämde vi oss för att gå och fika. 
Efter lunchen var det dags för två föreläsningar till, den första var helt ok och den andra var faktiskt riktigt bra. Inte riktigt lika bra som den vi hade ifjol på AO men man fick i alla fall skratta lite osv.

Nu ska jag dricka upp min kopp med te, plocka ihop all tvätt (har tvättid klockan fem), börjar plocka lite så jag kan städa medan tvätten är i maskinen, och kolla om jag hitta något mot min ömma nacke.

Gälet hur mycket jag faktiskt saknar att powernap'a
altanen efter 9 timmars långa jobbardagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela