abergvall

I think I'll slit my wrist again and I'm gone, gone, gone, gone

Publicerad 2012-02-28 09:09:19 i Allmänt

1. Vädret utanför mitt fönster:
2. Lyssnar på just nu:
3. I går gick jag och lade mig:
4. I dag vaknade jag:
5. Jag har på mig:
6. Senaste person som ringde mig:
7. Senaste person som jag ringde upp:
8. Senaste person som skickade sms till mig:
9. Senaste person som jag skickade sms till:
10. Senaste vän jag addade på Facebook:
11. Som addade dig:
12. Senaste person som mejlade mig:
13. Senaste sajt som jag kollade på:
14. Ska göra idag:
15. Bra eller dålig dag idag?
1. Vädret utanför mitt fönster: Sol!
2. Lyssnar på just nu: Fin musik
3. I går gick jag och lade mig: Tidigt
4. I dag vaknade jag: TIDIGT
5. Jag har på mig:  Sovkläder
6. Senaste person som ringde mig: Papi
7. Senaste person som jag ringde upp: Ange kanske?
8. Senaste person som skickade sms till mig: Matten
9. Senaste person som jag skickade sms till: Matten
10. Senaste vän jag addade på Facebook: Ouff, kommer inte ihåg
11. Som addade dig: Vet icke
12. Senaste person som mejlade mig: Förmodligen facebook
13. Senaste sajt som jag kollade på: Facebook
14. Ska göra idag: Skola
15. Bra eller dålig dag idag? Dålig, med tanke på min hals. Bra, med tanke på den feta sovmorgonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela