abergvall

It's a life I'm forced to live, I've got nothing more to give

Publicerad 2012-02-16 17:01:44 i Allmänt

Efter ungefär en timmes mys med Linn på caféet är det nu dags att ta tag i alla sysslor som ska vara klara innan jag får sova och åka hem till Döviken.
  • Starta en tvättmaskin
  • Ta tag i all disk (hur mycket som helst)
  • Starta tvätt nummer 2
  • Plocka
  • Dammsuga
  • Skura
  • Starta tvätt nummer 3
  • Städa badrummet
Ungefär så kommer min kväll se ut antar jag. Det är ju i alla fall skönt när det är gjort! Hoppas även på att hinna med engelska uppgiften som måste vara klar imorgon.
Åh, jag skulle behöva en tomte som kunde hjälpa mig med alla sysslor. Han skulle kunna få en egen haschstuga och allt! Så om någon har en tomte som letar boende så är jag villlig att köpa denne, bara att höra av sig! 
Saknar att bo med Ange.
Äh dags att vri upp musiken, ikväll spelas 5fdp, och sätta igång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela