abergvall

don't do the same shit and expect different results

Publicerad 2012-03-20 07:16:57 i Allmänt

Skrev faktiskt ett inlägg igår eftermiddag men det försvann tydligen(?). Aja, min första praktik dag gick bra, trevlig personal osv. Vi var dock fyra personal på fyra barn så lite drygt var det ju!
Men som sagt var helt ok ändå, var lite sur på mig själv eftersom att jag inte hade med mig frågorna som jag ska ställa till handledaren, hade ju varit perfekt att ta dom igår när det var så lite barn.

Nu sitter jag åter igen och dricker lite kaffe och ska väl snart göra mig redo för att gå ut till bussen. Det känns lite konstigt att åka buss igen, det känns lite som att jag har åkt ett år bakåt i tiden.
Fick även gå in och kramas med världens bästa vän Felix en liten sväng igår, kalasbra ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela