abergvall

I'm sitting on the edge with my 2 best friends, Ones a bottle of pills, ones a bottle of gin

Publicerad 2012-03-03 21:48:21 i Allmänt

Hatar verkligen att vara sjuk, så nu vill jag bli frisk.
Trotsade i alla fall denna förkylning från helvetet och tog en skoter sväng med mor och far. Gick ganska bra tills vi hade fikat, då började de spåra och allt kändes skit, så vi for hem.
Nu ska jag koka en kopp te och sedan är det sängen som gäller, längtar redan.
Vaknade 3 inatt och var tvungen att gå ner för att hämta knark (alvedon), nässpray och några isbitar. Så jag hoppas att jag får sova hela natten inatt!


Aja, nu ska jag ta mina nysningar och krypa till sängs, natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela