abergvall

Near to you I am healing, but it's taking so long

Publicerad 2012-03-02 15:52:45 i Allmänt

Vaknade runt halv åtta imorse och gick ner och kokade en kopp te som jag sedan tog med upp igen och kröp ner under täcket igen.
Somnade om och klev upp runt tio. Kikade lite på tv och gosade med trulle. Sen släppte jag ut hunden i hundgården och tände upp så mamma kan duscha direkt när hon kommer hem. Hon jobbar 7-4 så hon är alltså hemma om ungefär 40 minuter. Sen far hon vidare till någon slags middag och lämner mig återigen ensam.

Eftersom att hon jobbar och pappa är borta så tog jag tag i veckostädningen. Det har tagit lång tid eftersom att jag är förkyld (dvs min energi är inte på topp), men nu är jag i alla fall klar! Skönt!
Magen kurrar också, har inte fått ner så mycket under dagen pga min hals. Men nu ska jag värma på lite gröt och sen ska jag lägga mig och vila.
Maråkes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela