abergvall

I really fucked it up this time, didn't I my dear?

Publicerad 2012-05-21 20:26:31 i Allmänt

Fredag - var med Bonzo och sen vart det en lugn kväll
Lördag - cruising östersund
Söndag - slödag

Idag for jag på skolan en stund på morgonen och skrev ett prov, sen for jag hem eftersom att jag hade ganska så ont i magen. Kom hem och tog en alvedon och sov en stund, sen kom Ange och käkade lite mat med mig. Efter lite tv-tittande så bestämde vi oss för att ta en promenad, så vi gick en sväng sen satt vi i solen på stortorget en stund.
Pratade nyss med pappa och enligt honom skulle det bli upp mot tjugo grader varmt i slutet av veckan, wiho!

Imorgon har jag nationella i matte från 10:00-14:15 sen slutar jag, skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela