abergvall

o beijo na boca é coisa do passado, amor quero ver e namorar pelado

Publicerad 2012-05-25 13:41:09 i Allmänt

1. Vädret utanför mitt fönster:
Mulet, varmt, blåst
2. Lyssnar på just nu:
Musik
3. I går gick jag och lade mig:
Runt tolv
4. I dag vaknade jag:
Runt nio
5. Jag har på mig:
Leggins, linne/tunika, underkläder
6. Senaste person som ringde mig:
M
7. Senaste person som jag ringde upp:
M
8. Senaste person som skickade sms till mig:
Andreas
9. Senaste person som jag skickade sms till:
Angeeee
10. Senaste vän jag addade på Facebook:
Vet ej
11. Som addade dig:
Vet icke
12. Senaste person som mejlade mig:
Google
13. Senaste sajt som jag kollade på:
Facebook
14. Ska göra idag:
Ta det piano
15. Bra eller dålig dag idag?
Helt ok dag
http://listfolder.com/?p=2&id=150
1. Vädret utanför mitt fönster:
Mulet, blåsigt, varmt
2. Lyssnar på just nu:
Musik
3. I går gick jag och lade mig:
Runt tolv
4. I dag vaknade jag:
Runt nio
5. Jag har på mig:
Leggins, linne, underkläder
6. Senaste person som ringde mig:
M
7. Senaste person som jag ringde upp:
M
8. Senaste person som skickade sms till mig:
Andreas
9. Senaste person som jag skickade sms till:
Ange
10. Senaste vän jag addade på Facebook:
-
11. Som addade dig:
-
12. Senaste person som mejlade mig:
Google
13. Senaste sajt som jag kollade på:
Facebook
14. Ska göra idag:
Ta det piano
15. Bra eller dålig dag idag?
Helt ok dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela