abergvall

Carry yourself lika a queen and you'll attract a king. Carry yourself like a hoe and see how far you'll go.

Publicerad 2012-11-16 15:15:07 i Allmänt

Har världens bästaste och finaste vän, om ni inte visste det. Kom hem till en underbart fint städad lägenhet, diskad disk och dammsuget (säger man så?!?!) golv. Höll nästan på att börja grina av lycka, ni förstår inte hur segt det skulle vara att behöva göra allt det där tråkiga som att städa och diska....
 
Håller i alla fall på att packa ihop lite grejjer nu och ska snart diska tallriken som jag ätit lite mat på. Sen ska jag möta upp min fina syster någonstans och sedan gå till MakeUp-store och fixa lite grejjs. 
 
Vet ni vad som händer sen?!?!?! JAG FÅR ÅKA HEM TILL SELET<3<3<3<3<3
Kanske hinner med ett litet fint mellanmål på max eller nått med T&J också, tihihih
 
Aja, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela