abergvall

Bring me my machine bring me gasoline, that is all I need

Publicerad 2012-10-26 21:18:18 i Allmänt

Åkte hem med syster och J igår, campade i strånäset tills mamma och pappa kom. Sen åkte jag hem och sov, klev upp fem imorse och åkte till stan igen vid tio sex för att ha lite svenska, mysigt.
Åkte till dödis med 12.30 igen.
 
När jag kom hem hämtade jag in en lycklig vovve och satte mig och kika på film, lite lätt (extrem) snöstorm ute så det var rätt så kallt att gå hem. Hann i alla fall bara kika på film i typ en timme innan S ringde, hon hade glidit ner i diket så jag fick ta finvolvon och dra upp henne. Börjar bli van att hjälpa henne när hon fastnar nu... standard.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela