abergvall

Just for a minute, I forgot the pain

Publicerad 2013-08-02 16:05:07 i Allmänt

Börjar kännas lite skönt att semestern snart är slut, så fort jag har suttit stilla en par minuter blir jag rastlös och det börjar sprätta i kroppen. Blir nog lagomt att jobba en vecka och sen bara vara ledig en par innan skolan börjar igen!

Har iallafall varit hemma och varit hundvakt i en par dagar nu. Åkte hem i tisdags och spenderade kvällen med att färga håret, promenera med Tarre, ha kaffebjudning och åka lite bil.
I onsdags var jag hem på byn en sväng och hälsade på hos farmor&farfar. På kvällen lämnade min pojke mig och mekade med sina vänner så då passade jag på att snacka lite med B, kvällspromenera med vovven och måla naglarna osv.
Igår gjorde vi inget vettigt på hela dagen, var ner på hammarn en par svängar å handlade, tvättade lite kläder och bara tog det lugnt.

Idag är vädret på topp igen och vi har återigen landat i Björkå. Robin klipper gräs och jag sitter i solen. Antar att det kommer bli sånthär kanonväder hela veckan jag jobbar... :(
Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela