abergvall

Den snö som faller har aldrig fallit förut

Publicerad 2013-12-24 23:16:25 i Allmänt

Jaha, då var julafton här igen. Började dagen med att käka frukost med pappa, tomtegröt och grejjer! Sen åkte jag och pappa till Hammarn och handlade lite innan vi åkte vidare mot Stugun. Tände ljus på gravarna och sen åkte vi hem och hämtade mamma och Tarre, sen åkte vi till Selet och käkade med farmor & farfar och faster & Sabina. Efter maten powernapade jag i fåtöljen en stund innan vi drack kaffe och åkte hem.

Hemma har vi myst på till julfilmer osv, jag har fått lite julklappar. Så sitter nu och pillar på min nya iPad mini, woopwoop! 
Imorgon ska vi fira med min syskon och deras respektive, tänkte även klämma in lite alkohol i firandet och sen blir det väl lite kalas senare.

God jul på er alla iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela