abergvall

El Caleuche Bitches!

Publicerad 2013-12-24 00:16:52 i Allmänt

Oj, nu har det varit halvtyst här ett tag igen.. Damn it!
Tog i alla fall som sagt var lov i onsdags, åkte hem med mor och far. Var ute och åkte lite på kvällen, men annars hann jag inte göra något speciellt.
I torsdags gjorde jag inget särskilt alls, trorjag.. Haha! Pluggade massa körkort hela långa dagen!
I fredags åkte jag och pappa in till stan med Tarre som hade tid hos veterinären, vi fick med oss Linnéa hem också. Sen på kvällen gjorde vi inget särskilt, kikade på film tyyp. Runt tolv åkte jag till stan med grabbsen, vart borta ett tag, men det var mysigt osv.
 
I lördags sov jag hela dagen i princip (pgs sen hemkomst, eller tidig om man tänker så höhö), pappa hade besök på kvällen så jag och mamma kikade på film.
I söndags sov jag också länge, sen klev jag upp och käkade och bråkade lite med mamma&pappa. Ingen av oss tycker om att klä granen så det blir jämt lite gnäll när den frågan tas upp, men jag tog tillslut tag i det och designade till den extremt fula granen så den vart ok.
Idag har jag och pappa varit på Hammarn och handlat, sen åkte vi till Selet och skottade och lämnade varor osv. Sen har vi spelat bingo på uppesittarkvällen.
 
Imorgon är det julafton, vi ska först på Hammarn och handla det vi glömde idag (...) sen till Stugun och tända ljus på gravarna osv, sen lutar det mot att vi åker upp till Selet för att fira julafton.
Pjuu, vart mycket nu!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela