abergvall

Vissa nätter är bättre, denna är en sådan

Publicerad 2013-12-18 03:33:08 i Allmänt

I söndags hade vi bakisdag hemma, förutom gofika med Linns familia. Vi sov mest och käkade bakispizza, haha! I måndags for jag till stan och gick på skolan osv, hann med ett läkarbesök också, järntabletter en par månader till woopwoop!
Idag (tisdag) har jag varit på skolan och sen käkat med Ange och hälsat på Linn och Nils. 

Nu försöker jag sova, antar att ni kan lista ut hur bra det går, höhö
Har dels vänt på dygnet och dels kommit in i någon sömnproblemsperiod. Idag försov jag mig trots att jag började kvart i två.... Får rätta till det så snart som möjligt!

Imorgon (idag, alltså drygt å blogga på natten) tar jag äntligen jullov och får dessutom åka bil hem, wehåå! 

Hata att man inte kan byta namn på spellistor via telefonen, höhö... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela