abergvall

Symbolen för dom unga

Publicerad 2013-01-25 13:28:03 i Allmänt

Har överlevt ännu en fredag. Hatar skolan på fredagar! Världens jobbigaste engelska lektion (3 fucking timmar!).
Var i alla fall iväg på ett möte med studie och yrkesvägledaren idag, det gav ungefär ingenting. Fick inte hoppa av engelskan, fick möjligtvis ansöka om det men hon sa att rektorn antagligen skulle säga nej och att det skulle bli massa strul med CSN. Sen sa hon att jag skulle satsa på ett F, vilket känns väldigt tråkigt med tanke på att jag har lätt för engelska och tycker det är kul. Men aja, life goes on
 
Nu ska jag städa badrummet (orkade inte det igår) och sen ska jag släng ner sminket i väskan och ta med mig all packning till bussen. Stugun är återigen destinationen och sen är det inte långt hem, olåååå
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela