abergvall

Your mind is playing tricks on you my dear

Publicerad 2013-01-20 23:53:24 i Allmänt

I fredags hade jag och ange en myskväll med gomiddag, film och chips. Blev en rätt så tidig kväll och en rätt så tidig morgon på lördagen då vi gick på stan, sen for jag hem och gosade med tarre en sväng innan jag åkte vidare till bispen.
Nu är jag tillbaka i stan och är påväg att krypa ner i sängen och ladda inför min sista skolvecka innan jag har fem veckors praktik på hemmaplan. SKÖNT
 
Antar att veckan kommer vara rätt så lugn eftersom att vi inte kan börja med några stora arbeten såhär innan praktiken. På tisdag vankas en resa till åre med alla bf 2:or, tror att vi skulle på en par studiebesök och sen skulle vi även klämma nån match i bowling, sounds pretty good to me.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela