abergvall

You don't have to keep looking through my phone, if something's going on, you'd already know

Publicerad 2013-06-26 21:27:00 i Allmänt

Åsch, är verkligen sämst på det här med att uppdatera bloggen ja... Har i alla fall inte hänt så mycket på sista tiden, var i Junsele nån sväng på midsommar osv.
Är ju som helsjuk, så orkar egentligen ingenting, var hemma måndag och tisdag, men jobbade en sväng idag i alla fall. När jag kom hem var jag helt död och däckade i soffan.. Får ångest när jag bara sover och sover, det är ju hemskt, får inget vettigt gjort alls.
 
I helgen är det cruising på Hammarn så jag hoppas att förkylningen ger med sig lite så jag är pigg.
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela