abergvall

All I ever wanted, all I ever wanted...

Publicerad 2013-03-11 07:22:56 i Allmänt

Oj här har det varit dött! Har dock levt halva lovet utan internet, såå... Har i alla fall mestadeles glidit runt på the sled och lekt cool. Nää, men jag och far har fixat en massa leder och en dag tog vi och åkte till stugun, sen vidare till strånäset och hälsade på syster och Jonas. Det var mysigt, fint väder osv.
 
Igårkväll skjutsade mor och far in mig till lägenheten. Runt nio sa jag hejdå till dom och Tarraz och sen vart det knäpptyst i lägenheten. Hade nästan glömt bort hur tyst det kan vara här ibland. Har ju bott hemma i sex veckor så det känns lite konstigt att vara här!
 
Nu ska jag göra mig i ordning för att gå till skolan. Usch, det känns jobbigt och tråkigt, ligger efter i massa ämnen och har ingen lust alls att gå tillbaka till den tråkiga gråa vardagen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela