abergvall

Vi vill upp i rymden men stjärnorna finns här

Publicerad 2013-05-14 22:20:55 i

Har varit påväg att blogga hur länge som helst men inte riktigt funnit tiden. I skrivande stund sitter jag i alla fall i en bil med min kära bror och Marina. Vi passerade Gävle för ca 10 minuter sedan och har alltså inte så långt kvar till Uppsala.

I lördags var jag i alla fall till Stugun och kikade på expon och på kvällen myste jag och Becka runt i uffe hela långa kvällen. På söndagen städa jag uffe in och utvändigt vilket allt som allt tog tre timmar.. Sen åkte jag till stan och gick på en promenad innan jag stupade i säng.

Igår var jag på skolan en sväng och sen pussade jag på Robin hela kvällen. Imorse skrev jag ett nationellt prov i engelska innan Tanja kom och hämtade mig. Vi uträttade massa ärenden i stan och sen åkte vi hem till Döviken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela