abergvall

If I ruled the world, we keep dancing

Publicerad 2013-11-19 19:41:27 i Allmänt

10 saker du vill göra innan du dör:

  1. Åka till Ibiza
  2. Få ett barn
  3. Skaffa hund
  4. Skaffa körkort
  5. Ta studenten
  6. Bo på en gård
  7. Köpa en bra skoter
  8. Åka till Island
  9. Köpa en fin bil
  10. Tatuera mig

9 saker om dig själv:

  1. Jag har luktfetish, haha! Gillar typ att lukta på sköljmedel och doftljus osv
  2. Jag är väldigt bossig i vissa situationer, jag gillar att ha makten men vill ändå inte bestämma typ
  3. Jag har hjärtfel
  4. Jag är lite av en perfektionist ibland
  5. Jag älskar att gå runt i varselbyxor
  6. Jag tänker väldigt mycket, speciellt på nätterna, lite av en filosof
  7. Jag gillar inte städer
  8. Jag tykcer ofta att pojkar är lättare att prata med än tjejer
  9. Jag hatar när andra kollar på min telefon

8 sätt att vinna ditt hjärta på:

  1. Haha, skippar den här

7 saker du ofta grubblar på:

  1. Livet
  2. Döden
  3. Vad jag ska göra/vart jag ska ta vägen efter studenten
  4. Rymden
  5. Pengar
  6. Varför jag är så komplicerad
  7. Mina misstag

 

6 kändisar du tycker är snygga:

  1. Lindsay Ellingson
  2. Channing Tatum
  3. Chad Murray
  4. Olivier Giroud
  5. Adriana Lima
  6. Candices Swanepoel

5 saker du aldrig skulle vilja göra:

  1. Hoppa bungyjump
  2. Döda någon
  3. Bo i en storstad
  4. Hamna hos kronofogden
  5. Se min bästa vän ligga med min pojkvän

4 saker du köpt den senaste månaden:

  1. Mjölk
  2. Godis
  3. Julmust
  4. Nudlar

3 sätt att få dig le/skratta:

  1. När någon annan skrattar, det smittar lätt på mig
  2. Berätta något roligt
  3. Söta ungar

2 gamla favoritlåtar:

Det är hit man kommer när man kommer hem – Euskefeurat

Friinga – Christer Halvarsson

1 sak folk inte visste om dig:

  1. Jag är beroende av nässpray, men håller på "avvänja" mig
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela