abergvall

My mind's a mess & my heart's a wreck

Publicerad 2013-11-18 17:30:00 i Allmänt

I onsdags kom som sagt var Rebecka och gosade med mig. Vi gick till Pula och hängde med henne och Linn med lite film, gofika osv. Sen när vi kom hem på natten pysslade vi med massa annat istället för att sova... På torsdagen for Rebecka hem och jag spennderade kvällen med att försöka plugga, men allt annat var roligare, det var till och med roligare att baka, haha!
Så jag klev upp i tid på fredag morgon och skrev en uppgift så jag fick vara ledig hela dagen,skönt! På kvällen åt jag ute med Linn och Pula. Sen myste vi vidare hos Pula.
 
I lördags var jag och hälsade på farfar på sjukhuset och sen åkte jag hem med faster, mamma och pappa lånade min lägenhet och gick på bio osv så jag var djurvakt. På kvällen vart det storm och jag var livrädd typ, haha! Vid ett försvann strömmen dessutom så då vart det kolsvart... Strax efter två var jag less på att inte kunna sova pga alla ljud i huset och åkte istället med B och T till stan. Låg omkullblåsta träd över vägen typ överallt och när vi åkte hem hem vid halv fem var det ännu mer träd över vägen, hua!
Kom iaf hem runt tjugo över fem och somnade, sov otroligt dåligt och vaknade så fort det knakade nånstans i huset osv.
 
Igår var vi iväg till Strånäset och firade Vilma som fyller fyra idag! Tiden går alldeles för fort alltså... Tycker det var nyss jag fick reda på att Sandra väntade barn, haha! Det var iaf mysigt att få träffa både barnen och Sandra igen, det bli alldeles för sällan nowadays.
 
 
Aja, vi hörs
Xoxo
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela