abergvall

Vad gör man när man inte orkar vara så stark längre?

Publicerad 2013-11-23 00:16:27 i Allmänt

Sen jag bloggat sist har det hänt så mycket, trots att det inte gått så många dagar. Det känns lite konstigt hur livet kan ta sånna vändningar på egentligen bara några timmar.
På något konstigt vis tänker jag klart och jag tror att jag fattar bra beslut, det är som att trots att det är kaos i mitt huvud och alla tankar är luddiga så finns det någon liten del av mig som vet precis vad jag vill och den delen får tala.
 
Just nu känner jag mig tom, det verkar inte längre finnas några tårar kvar och jag känner inget behov av att tvinga fram dom. Skrattet är nästan lika långt bort det, men ett litet leende kommer ibland fram utan tvång och det känns bra. Jag längtar tills allt det här dramat är över, tills allt är lugnt. Det kommer ta tid men jag vet att någon dag kommer det vara ok igen.
Det som känns värst är att ingen riktigt förstår mig och jag kan inte förklara, men jag är otroligt tacksam för att både mina vänner och min underbara familj är så otroligt stöttande, ni är bäst<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela