abergvall

I'm screaming till the stars collide

Publicerad 2013-10-15 10:58:24 i Allmänt

En dunderförkylning har hoppat på mig, men med alvedon och nässpray verkar den gå att undvika någorlunda. Har haft långhelg nu i helgen, åkte hem i torsdags eftermiddag och var även ledig igår så jag åkte in först igår kväll. 
 
I fredags myste jag massa med min mamma, kikade på film, pratade en massa osv. 
 
I lördags höst/vinterstädade jag lillbilen och var ute och körde lite, sen på kvällen kom min saknade bästis. Vi åkte på Hammarn en sväng och sen skjutsade vi lite folk till Solle sådär på nattkröken. Kom hem runt tre och var då utelåsta, awesome! Så vi bröt oss in och sen somnade vi ganska fort.
 
Idag är det föreläsning om knark som gäller, så jag ska snart börja göra mig redo, men den börjar inte fören 12:50. Känner dock en härlig kaffedoft genom min täppta näsa så det är bäst att jag kilar till bryggaren!
 
xoxo
Såg även att vårat vita guld planeras börja ramla ner i slutet av veckan<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela