abergvall

Shut up and dance

Publicerad 2014-04-28 14:50:57 i Allmänt

Påsklovet har för min del varit lugnt, har mest umgåtts med bästis typ.


På påskafton drack jag med fina människor efter att ha varit chaffis. Hade en helt ok kväll.


Var in till stan en dag och hämtade min tvätt, ÄNTLIGEN! Haha som jag väntat... Tvättade iaf alla bilar osv. Var till kusin Sabina och hennes sambo Linus och fikade och surrade och överlämnade en väldigt sen födelsedagspresent en kväll.
Har varit finväder så det har blivit en hel del pressande i solen.



Var och grillade med mina två bästa vänner i livet en kväll!




En kväll bjöd jag in mig själv till grillparty hos syster. Mysig kväll med mysigt folk.
Efter grillpartyt mött jag upp BJ och åkte och hämtade C&J i Selet, sen vart det lite spelande och massa skrattande i Döviken. Skjutsade hem dom när solen började gå upp, hehe
Nu sitter jag på skolan och kollar på film. Näst sista lektionen för dagen. Sen ska jag och Linn åka och handla lite grejjer inför resan och sedan käka middag.

Nu är det inte länge kvar, på lördag morgon lyfter vi! Wehoo! Kortvecka denna vecka dessutom, lyx!

Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela