abergvall

Don't die before you're dead

Publicerad 2014-02-20 08:02:10 i Allmänt

Hade skrivit ett långt inlägg igår som försvann...

Det har iaf gått bra dom här dagarna på praktiken. Jag tror jag kommer trivas dom här veckorna!

Efter praktiken i tisdags var jag till Tanja och kikade lite på film osv. Sen åkte jag ner på Hammarn och handla, efter det var kvällen i princip slut så jag tog bara en promenad med Tarre och duschade sen var det sängen som gällde.

Igår började jag praktiken 9. Klockan ett hade jag tid på hälsocentralen i Stugun, har fått en konstig knöl på foten. Hoppas att den går bort nu då jag har fått alsolsprit och plåster, annars måste jag till farbror doktor...
När jag slutade vid 4 kom pappa och hämtade mig så åkte vi in till stan och hämtade hans jobbil. Påväg hem vart det stopp i Strömsnäs där en lastbil hade kört på en älgkalv, föraren var utländsk så jag och pappa fick lösa det hela, inga skador som tur var!

Idag har jag praktik mellan 9-16 så nu ska jag käka lite frukost och sen åka mot Stugun.

Xoxo



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela