abergvall

She won't even know your name

Publicerad 2014-02-16 11:27:36 i Allmänt

Eftersom att mitt internet har gett upp i lägenheten har bloggningen inte varit på topp som ni märkt...
I alla fall har det inte hänt något speciellt i veckan, ändå har jag hunnit med mycket, heheh.. Jag har skickat in min pärla på lagning då batteriet gett upp, jag har åkt massa bil, jag har ridit, jag har åkt stjärtlapp/sopsäck, jag har varit cool och sladdat, jag har tvättat massa kläder, jag har varit med fina vänner osv.

I fredags åkte jag hem till Selet, har mest bara gosat med fina människor och druckit grogg. Kört lite skoter och fixat lite leder osv. Haft en sån här lugn och perfekt helg som värmer mitt hjärta för flera månader!
Åkte hem imorse och nu har jag dödstråkigt.. Haha, inte van att bara sitta tyyp...

I veckan börjar jag i alla fall praktiken, men åker in till stan ikväll i alla fall eftersom att jag har skola som vanligt på måndagar. 
Imorgon ska jag hämta ut mitt körkort också, hihih!

Xoxo







Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela