abergvall

Stå upp och stå för din sak

Publicerad 2014-02-11 13:45:25 i Allmänt

I lördags var jag som sagt var på skotertävling på dagen, sen på kvällen körde jag runt på grabbarna och Rebecka.
Natten vart lång med en massa drama och slutade med att jag kom hem klockan sex på morgonen... Drygt!

Var helt död på söndagen i princip och gjorde inte mycket mer än att sova framför tv:n och surade på allt och alla, haha! Sen på kvällen körde jag in till stan, fick med mig en liftare också, skönt med  sällskap! Kikade på film med ange och hennes tjejor innan jag åkte hem till lägenheten och sov! 
Rätt så nöjd med min första körkortshelg då jag har fått köra en par fina bilar och hunnit med mer än 100 mil, höhö!

Igår var jag på skolan en par timmar och sen gled jag runt och skjutsade på lite folk innan jag tog med mig Paula hem till Döviken på middag och sen hämtade vi Linn på Hammarn och åkte mot stan igen.
När vi kom till Strånäset bet jag sönder min piercing så då fick vi åka in hos Tanja och sno en ny kula!

Xoxo




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela