abergvall

Whatcha say? That you only meant well?

Publicerad 2014-02-05 22:55:36 i Allmänt

Förkylningen försöker bryta ner mig totalt verkar det som, mitt huvud är rejält tungt och halsen kan inte bestämma sig om den ska göra svinont eller brännas. Hua, har ju inte tid att vara sjuk! Men jag står emot det så gott jag kan, det händer så mycket nu och sjukdomar är helt enkelt inget som ryms i mitt liv.
 
Idag hade vi i alla fall en rätt lugn skoldag, när jag kom hem vid fyra var jag tvungen att lägga mig och sova en stund eftersom att jag är så slut i kroppen.
 
Nu är mina fina bruds här och vi gofikar och kikar på paradise (finalavsnittet, OMG). Pula har varit snäll och färgat mitt hår så nu är jag blondie igen, skönt!
Imorgon är det dags att göra en del av körkortet, hoppas verkligen att jag klarar det alltså. Så ska försöka göra några tester efter paradise så jag är helt säker (iiiih!). Kommer nog somna ovaggad
ikväll trots att jag sovit på eftermiddagen och är dödsnervös inför provet.
 
Xoxo
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela