abergvall

Är du ödmjuk innerst inne eller är du bara kaxig?

Publicerad 2014-07-04 07:32:34 i Allmänt

Oh här har det varit tvädött alltså... Efter studenten har mina dagar spenderats med Zakke, träning och bus hela dagarna. Har hunnit kika när världens bästa vän tog studenten, några fina fiske kvällar, fira midsommar och spårat, bo lite i Selet, varit på cruising, varit spontan av mig, varit på Hamnyran.
Det sistnämnda vart en helt impulsiv trip till Sundsvall igårkväll med Rebecka, vi sjöng och skrek till Emil Assergård och Corroded och åkte karuseller tills vi vart yr. Landade i Bisp vi två inatt och campade där till kvart i sju då B åkte på jobbet och jag åkte hemöver.
Nu ska jag mata vovvarna för att sedan ta med mig Zakken till stan för 3 månaders vaccin. Långt och drygt känns det som, men vad gör man inte för att lillen ska hålla sig frisk!
Aja, antar att det blir bättre bloggning när jag har skaffat mig en vettig telefon igen.
Hej så länge
 
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela