abergvall

Let's dance and fall in love

Publicerad 2014-07-29 20:48:51 i Allmänt

I torsdags jobbade jag sista dagen för veckan och runt halv två på natten kom vi äntligen iväg från stugun. Vid tre- halv fyra var vi framme i Fäviken och började installera oss. Hela helgen har bara varit så skön och allt har typ flytit på.
Igår var jag tillbaka på jobbet och jobbar hela veckan. Hade hoppats på att få åka in till stan och gå på stråket någon dag då jag har sånn tur att jag börjar 12 varje dag i veckan, men efter som att jag är billös blir det nog inte av... Jobbar även helgen så jag längtar till måndag och ledighet istället!



Eftersom att jag under fredag morgon var den enda nyktra fick jag såklart köra till Järpen för mer sprithandling... Behöver jag ens berätta att ölen var så efterlängtad när jag kom tillbaka? 











Bäste öldrickar skotarn




Hela helgen bjöd moder natur på sol och finväder så tillochmed jag har fått färg! 
Lördag eftermiddag vart det dock åska och regn, men det var lite mysigt!



Kanonhelg helt enkelt, längtar redan tills nästa år! Med bättre planering och mer energi.

Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela