abergvall

As long as we are young the future looks bright

Publicerad 2014-03-16 22:36:29 i Allmänt

Har blivit totalt värdelös på det här med att blogga... När jag tänker efter har jag aldrig varit särskilt duktig på att komma ihåg bloggen, heheee

Det har i alla fall gått bra i veckan med att bo själv osv, praktiken har också gått bra och ja det mesta har gått bra helt enkelt. 

I helgen har jag hunnit med lite festligheter, i fredags drack jag med två fina tjejor och var både in på bowlingen i Sollefteå en sväng och även till helgum en sväng.
I lördags var jag chaufför, typ.. Eller alltså ja jag körde iaf. Haha

Imorgon ska jag in till stan för att ha lite skola. Sen ska jag handla och åka hem och hämta Tarre innan jag ska ta mitt pick och pack och rulla mot Selet för att bo där en par dagar.
Antar att det var allt jag hade att säga den här gången.

Xoxo



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela