abergvall

So dark, so deep, the secrets that you keep

Publicerad 2014-11-09 04:17:48 i Allmänt

Nu när klockan har slagit sina tidiga morgontimmar, och jag ligger här med rus som stigit för högt och en sömnlöshet, tänker jag på dig. På orden vi sagt men som ingen vet. Orden som jag skulle vilja skrika ut för hela världen, men jag vet att dom bara är menad för mina öron. Åter och återigen hör jag orden, orden som får mig att tänka på dig. Alla tror dom vet, men det vi vet har ingen annan någon aning om. Orden som vi växlat, blickarna vi kastat och känslorna som vi delat, dom är våran hemlighet och det är dom som förbjuder min hjärna att slappna av ikväll.

xoxo


Kommentarer

Postat av: sandrabergvall.blogg.se

Publicerad 2014-11-12 07:04:54

Förstår det :) Den var riktigt rolig att läsa. :D
Hon kommer med den flera gånger nu och vill läsa och då har vi bara haft den ett par dagar. Haha.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela