abergvall

Internetlös och upptagen

Publicerad 2014-10-11 17:59:39 i Allmänt

Blir lycklig av allt som sker runt omkring mig, känns som att det mesta faller på plats. Mamma och pappa har flyttat till världens bästa by och jag själv har flyttat ihop i ett fint litet hus med världens bästa kusin. Jag har fina människor runt omkring mig och trots allt annat som inte är så där jättebra så är jag nog lycklig.

Fått spendera lite tid med mina underbara kusinbarn på slutet också, lätt att tiden inte räcker till tyvärr.



Har lämnat alla nycklar till huset i Döviken. Har ännu inte fattat det tror jag, när det väl sjunker in kanske jag lyssnar på Simon och fäller nå tårar men det problemet tar vi då!
Har börjat på hundkurs med min fina Zakke, som uppförde sug så overkligt bra!


Sista tiden har också innebärt massa alkohol, kanske är mindre bra. Men roligt har jag haft och lycklig blir jag av ruset. 

Idag gör alla lampor ont i mina ögon och huvudet bankar vid minsta rörelse. Men de ska vi nog snart bota, hehe

Xoxo

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2014-10-15 08:29:32

Mysiga bilder. :) Din lilla partypingla ;)

Tack för att du ställt upp som barnvakt (och hundvakt), guld värt och barnen har varit överlyckliga! De älskar att vara med dig. <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela