abergvall

1/1-2016

Publicerad 2016-01-01 12:15:01 i Allmänt

En samling av tankar och fraser är vad denna förbaskade blogg har bestått av ett helt år och det är ju rätt tråkigt. Hur ska jag då veta vad jag har gjort egentligen?
 
Nu har iallafall ett nytt år börjat så då kan det ju vara värt att göra ett försök att få ordning på skrivningen. 
Igår firade jag nyår hemma i min favoritby, vi var ett gäng på 18 personer som hade det trevligt med god mat, god dricka och många skratt. Vi hann med att spela lite spel och givetvis surra massa strunt. Jag och Jossan vart sist kvar och avrundade inte kvällen förns klockan var halv sju imorse. 
Vaknade på soffan vid halv nio av att Zakkebebis hade sin nos en par centimeter från mitt ansikte med en leksak, mådde förvånadsvärt bra men låg iallafall kvar en stund och småsov tills pappa klev upp, då röjde vi undan i köket och diskade. Nu ska jag ta och vila lite på soffan innan jag ska sätta mig och åka bil -  det bästa som finns sånnahär dagar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela