abergvall

4/1-2016

Publicerad 2016-01-04 20:36:21 i Allmänt

Igår hängde jag med Linn hela dagen, åkte lite bil, kikade lite på småstadsliv osv. Sen på kvällen var vi hos Linn med Anneli och Marcus och kikade på film och drack nån öl/grogg. 
Idag har jag varit ute och äventyrat lite. Fick även ett reda på att jag har fått ett vikariat i Stugun en par månader iallafall, skönt med jobb och kanske framförallt skönt att veta att jag får lön! Det känns dessutom hur bra som helst att få komma tillbaka till Stugun efter en riktig tung höst i Hammarstrand. Nu kan allt annat också få ordna upp sig så skulle livet kännas bra, heeeh
Näääämen tar väl en måndagsgrogg på det så höra ma


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela